gbInfo med baggrund i ny data lovgivning:

 

Hvis du har mistet dit password til GolfBox, vil du ikke mere få tilsendt dette ved henvendelse til administrationen.

På samme måde får spillere nu ikke længere sendt en mail med det konkrete password hvis de benytter GLEMT PASSWORD funktionen diverse steder. Der sendes i stedet en mail med et link som spilleren kan følge for at angive et nyt password.

Hvis en spiller har fået låst sin konto på grund af for mange forkerte loginforsøg, bliver kontoen fortsat låst i 60 minutter. Der sendes dog nu en e-mail til spilleren med et link som spilleren kan benytte, og på den måde få låst sin konto op før de 60 minutter er gået.

Ændringen i håndtering af passwords stiller i større grad krav til at spilleres e-mail adresse er korrekt registreret i GolfBox.


Hvis en spiller ikke har en e-mail adresse og har brug for hjælp til at lave et nyt password, så må administrator sætte klubbens e-mail adresse ind på spilleren og så følge linket i den mail som sendes.

Så opfordringen skal lyde til alle medlemmer, check at jeres mail adresse er korrekt i GolfBox.

Når du er logget ind næste gang, klik på min profil, scrol ned på siden til du når e-mail adresse og se om den er korrekt.